måndag 27 augusti 2007

Seger mot Rauman Lukko

Björklöven vann igår sin första match för säsongen när finska elitserielaget Rauman Lukko besegrades med 3-2 efter straffar. Där rök mitt tips direkt, men vinner löven mot mitt bättre vetande kan jag ta det. Jag fick i alla fall in en match och den var nästan viktigare. : ) Idag väntar det ryska topplaget Dynamo Moskva och eftersom jag tidigare tippat förlust håller jag väl fast vid det, så laget återigen kan motbevisa mig....
+++
... men först ska vi avnjuta guldlagets framträdande mot Färjestad kl 18.00. Det blir en riktig höjdare.
+++
Tippade tidigare att Skellefteå - Rauman Lukko skulle kryssa, men efter gårdagens matcher är jag benägen, fast det tar emot, att tro att Skellefteå vinner med ett par mål. Varför inte ett par baljor av Öbbe?
+++
Vattenskoter till träningen? varför inte? Själv skulle jag vilja köra en till jobbet, men parkering saknas, tyvärr.

Inga kommentarer:

Google