lördag 22 mars 2008

Full fart mot en ... vardag?

Under många år kritiserade jag Löven för att man som fan aldrig visste vad som försegick under silly season. Inte en rykte slank ut och Inte förrän det var RIKTIGT klart kom en nyhet ut i media. Världsrekord i tråkighet. Nu är det dock helt andra bullar, eller vad ska man säga efter att jag botaniserat på den allsvenska siten crosschecking.se? 11 av 17 poster berör Löven. Rätt kul att var supporter i ett sånt läge. Nu vet jag att det är vissa som inte gillar när det slängs namn hit och dit och vist kan man förstå vissa fans bitterhet när det florerade namn som Mikael Renberg och Per Ledin ifjol och vi fick...ingenting? Jag gillar det i alla fall. Det visar på framåtanda och det enda som stör mig just nu är det det just nu är MÅNGA söndagar utan tidning, men det som väntar på något gott ...? Någon som är av en annan åsikt eller rent av håller med mig? Feel free to speak out!

Inga kommentarer:

Google