tisdag 8 april 2008

Foppa äntligen klar

Jag var så lycklig under dagen att jag inte hade en tanke på att skriva några rader. Gick liksom bara omkring och småmös. Drog senare under kvällen mot ICA Maxi och vems bil parkerade jag bredvid om inte ... Foppas? Grabben min blev som sjövild och skulle in och hitta honom, frun fattade inte what the fuzz what all about och Foppa? Ja, han såg vi aldrig skymten av.

+++
Stort grattis till Steve Potvin, som igår kväll blev dansk mästare med sitt Herning.
+++
Kvällen blev inte sämre när man fick uppleva total spänning i kvalserien och mitt tips slog ju nästan in. Rögle fortsätter att imponera och nu vågar jag knappt spekulera om utgången i sista omgången. Vad jag faktiskt vet är att två av de fyra lagen går upp. Det räcker för mig just nu. De andra två får vi tampas med nästa säsong... och så Leksand förståss. Ni spårade ur ... igen? Skellefteå hade det, vi tog det och ni får ärva det ... epitetet "sämst när det gäller". Varsågod!
+++
Avslutar med Liverpool, för vad säger man? Helt fantastiskt! Vilket lag, vilken glöd! Jag älskar er! Det finns bara ett lag i europa som kan skapa sådan spänning och drag. Jag är helt matt, skärrad, lycklig, färdig, salig och darrig, men förståss grymt nöjd! Såg förresten ett par grymt sköna t-shirts idag. Vi gillar väl alla Bill Shanklys kommenater? Om inte så njut ...karl har en uppsjö sköna kommenater som ligger i paritet med dessa ... förresten, hur ska jag kunna sova inatt?


Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Som sagt att vara supporter till Björlöven och Liverpool visar att inställning, vilja & glöd är det som värmer ett supporterhjärta, hellre torskar man på ett självmål (tack Kristoffer Berglund) än ser ett stjänspäckat lag (leksand) inte ens vara riktigt med. På samma sätt står jag stolt efter matcherna mellan Liverpool-Chelsea oavsett slutresultat, för hjärta & glöd finns i Liverpool... & Löven.

Grattis till Jäger som fått upprättelse av Slettvoll!

Google