lördag 5 april 2008

Micke Andersson till Timrå?

Om gårdagen gick i glädjens tecken, så började inte denna lika bra. Att Timrå rycker i Micke känns inte bra. Sedan är jag lite kluven om Micke hitills har gjort ett bra eller mindre bra jobb i Löven, men de senaste dagarna måste endå anses som helt OK. Jag har , sedan han tillträdde, tyckt att han blandat bra saker med riktiga grodor. Totalt sett måste jag nog ändå tycka att det i dagsläget vore en stor förlust för klubben, jag menar framförallt, vem skulle efterträda? Duger Micke i Timrå så bör han ju duga även i Löven, eller hur?

Han hade en plan. Låt se om han fullföljer den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli intressant att se vad hjärtat egentligen säger och vad klubbkänsla betyder. Jag tror tyvärr att det är mer än spelare som går att köpa för pengar...

En sportchef till exempel!

Anonym sa...

Intressant blogg detta! keep up the good work!

Google