fredag 4 april 2008

Isaksson klar

Det har varit på gång ett tag och nu är det äntligen klart. Magnus Isaksson blir förste nyförvärv på forwardssidan, detta trots att Luleå ville ha kvar honom! Sedan känns det inte helt fel när killen säger följande till bjorkoven.com: - Jag tycker om att driva upp pucken och hitta passningar. Är brunkarkollektivet nu ett minne blott? Hoppas det. En i varje kedja räcker. Nu får vi hoppas att Magnus val gör att Per Savilathi-Nagander följer efter.

Att vi nu fått klart med två spelare på kort tid tror jag kommer att smitta av sig på andra förvärv. Det skapar en positiv trend kring klubben och helt plötsligt känns allt bara så fräscht.

VÄLKOMMEN MAGNUS!
+++
Rykten placerar AHL-spelaren Jamie Johnson i Lövens dress till nästa säsong. Senast jag kollade almanackan var vi inne i april, inte den 24 december! Huruvida det stämmer vet jag inte, men tydligen väntar man med att offentliggöra det tills hans klubb Albany Riverrats spelat klart för säsongen och eftersom slutspelet nyligt dragit igång kan det ta sin tid, men den som väntar på något gott ...

Om någon vet något mer om detta rykt eller andra rykten tar jag välvilligt emot dom.
Läs mer om Jamie här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

JA TACK!
Men MA vill ha norrisar ju...

Anonym sa...

Verkar lovande, den tar vi..!

löven-bloggaren sa...

Jo, tänk att byta New York mot lilla Umeå, hahaha. Nu ska vi komma ihåg att det är ett rykte och det var inte länge sedan som vi suktade efter både Peter Bondra och Owen Nolan, för att inte glömma Radek Hamr. Vi ska nog inte ropa hej förrän vi stoppat skägget i brevlådan. : )

Google