fredag 11 april 2008

Zetterström klar

Under dagen blev Niklas Zetterström klar för Löven. Löven-Bloggaren hälsar dig välkommen till Björklöven och jag har redan berett dig en plats i min andrafemma. Jag är helt övertygad att även The Sandwich hälsar dig välkommen, även om han vill stoppa undan dig i en blygsam fjärdekedja. Upp till bevis med andra ord.

Återigen Välkommen.
+++
Bam-Bam till Piteå? Hade inte han högre målsättning? Tycker även att vi ska ta Mikael Aaro och sätta en personlig tränare på honom, så har vi en kanonspelare om ett par år. Verkar dock som om Vita Hästen hinner före.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Djäklar vad skoj, Z kan helt klart bli en profil i Löven! Huvudsaken är att han är med i truppen hur vi drömmer och spekulerar i pril, 6 mån till nedsläpp känns inte så avgörande...

Z kan definitivt visa sig vara en viktigt kugge i en första- eller andralina innan säsongen är över. Helt klart, svårare än så är det inte faktiskt..

..jag hälsar honom minst lika mycket välkommen som du LB!!

löven-bloggaren sa...

Låter bra det. Även du ska ha ett välkommen hem TS. Två veckors strafftid i sheleftyou kan knäcka vem som helst, men jag tror att du är hårdhudad. Ser tram emot matchen i Livehockey på tisdag.

Google