måndag 21 april 2008

Inga tvillingar i Löven

I alla fall inte Chris och Cam Abott. Enligt hockeysverige.se är de muntligen överens med Österrikiska Villacher SV. Hur det ligger till med Oscar och Victor Ahlström vet jag inte.
+++
Enligt Norran lär inte Per-Anton Lundström få nytt kontrakt med Skellefteå. Är lite delat, men visst borde väl han kunna göra nytta i Löven?
+++
Jag fick mig ingen Christoffer Norgren i Lövendressen.
+++
The Sandwich fick ingen Niklas Olausson i Lövendressen.
+++
Dagens citat är väl Fredrik Öbergs om vad han tror fansen vill: “De vill säkert att jag ska sluta”. Inte med de handlederna. Kom till Löven Öbbe, så ska jag visa dig stan och så ska vi snacka om den gamla goda tiden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trodde aldrig att Abotts skulle välja Löven. Känns som lyxlirare eftersom de väljer Österrike före Sverige. De verkar bara vilja spela i blåbärsligor för att få kunna dominera.

I helgen blossade "bomben" upp igen. Vet du något?

löven-bloggaren sa...

Det surras om en kille med plösen utanför och med träklubba. Det är allt jag hört. Annars är ju "Le Bömb" nästan lika slitet som Mollas bil, men ingen skulle bli lika glad som jag om den small någon gång. Den där bombens stubintråd måste ju vara längre än Uffe Ödlings klubba.

Google