måndag 7 januari 2008

Handelsresande till Löven

Sami Ryhänen ... Saaaami Ryhääänennn.... Sami Ryhänen. Jo, nu sitter den nog. Försöker att träna in killens namn innan man träffar kollegorna, för att diskutera detta förvärv lär det göras. Det första jag tänkte på när jag slog upp VK i morse var att äntligen händer något. En finne till löven, poängkung, en lirare med fina handleder ... nice. När man sedan börjar kolla upp killen så slår det mig att killen avverkar fler klubbar än Paris Hilton slätar av nya killar. Sami är ju handelsresande i hockey. Han har avverkat 12 klubbar på tio säsonger. Är det en sån kille vi ska bygga vår elitseriesatsning på? Oddsen är ganska stora att han reser vidare till nästa säsong och om han dessutom inte är en topp spelare så förstår jag inte riktigt vad vi ska med honom till, så lära sig hans namn är kanske överkurs?

Saaami Ry... äh det skiter jag nog i .....

Inga kommentarer:

Google