onsdag 23 januari 2008

Tobias Lundström vs. Ed Belfour 1-0

Tobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias LundströmTobias Lundström ..... 37xTobias Lundström, så många skott tog du och de flesta var riktigt bra målchanser. Ibland hade du virket med dig och det har en bra målvakt. Övriga spelare gör också en helt fantastisk laginsats.... och Ed du var nästan lika bra.

Första perioden: 1-0 (6.56) Magnus Gästrin (Daniel Olofsson, Fredrik Davidsson)
Paus
Andra perioden
Paus
Tredje perioden: 2-0 (19.55) Urban Omark
Slut
Skott: 7-12. Totalt: 31-37 (9-13,15-12,7-12)
Utv. IFB: 6×2 min LIF: 7×2 min
Publik 5 200

5 kommentarer:

Anonym sa...

Och hur bra ska du sova inatt då...? Grattis, mycket stort grattis...

löven-bloggaren sa...

Tack, tack. Så ont som jag har i halsen just nu lär det inte bli någon sömn. Satan vad jag skrek sista minuterna... till slut ska jag nog somna och då lär jag drömma sköna drömmar.... förmodligen om Tobias Lundström. : )

Ps. Se nu bara till att inte hamna i KS. Ni & Skel ska vara kvar, vi går upp och skickar ner Mora och SSK i stället. Sov gott. Ds.

Anonym sa...

Vilken match! Är helt uppe i varv än! Vilka räddningar och vilka chanser! Kul att så många hittat dit. Sen måste jag bara hålla med dig, igen. Tobbe är absolut #1. Inget snack om saken.

löven-bloggaren sa...

Ja Anna, så här morgonen efter har man knappt hämtat sig. Nu har Micke ett jobb idag. Att förmå Tobbe att skriva på för nästa säsong eller gärna ett livstidskontrakt. : )

Anonym sa...

...oj, oj, oj vilken pärs alltså! Känns nästan som att man var fest i går och det var man ju oxå, men det var hockeyfest!! ;-) ...då är jag väl bara lite hockeybakis då!!

Nu tror jag ingen missat hur överdjävla fantastiskt vass Tobbe är, visst var Ed bra han med.... men Tobbe, han var sanlöst övermänsklig, igen!!!

Jobba Micke, börja jobba som tusan...

Google